Inte bara blöder... modershjärtat är krossat

Idag fick jag höra av barnens far att sonen inte längre är välkommen hem till honom, aldrig mer. Detta på grund av att sonen vill fira jul med mig och resten av familjen, i stället för att åka till far, fast det är "hans jul".
Hur kan man vara så kall att man väljer bort sonen helt och hållet för att han inte vill fira jul där? Vore det inte bättre om fadern i stället funderade på VARFÖR sonen inte vill dit?!?!
Jag har inte sagt något till sonen än.. för hur f*n ska jag kunna säga en sådan sak till honom?? Snälla, hjälp mig någon!!

Kommentarer
Postat av: Sannado

Nääää.... FAN!!....det här är ju inte klokt....FAN....vad lider dom av????...FAN!!

2008-12-22 @ 01:23:37
URL: http://sannado.blogg.se/
Postat av: Rådgivar´n

Vännen... visste jag det skulle jag få nobelpris!!

2008-12-22 @ 09:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0