Det måste finnas en kombination

Är det här klokt? Det är lördag idag och jag är ledig och kan därför alltså sova ut eller åtminstone ligga kvar i sängen hela förmiddagen.

Klockan visar fortfarande morgon, inte ens tuppen har galat och jag står och stryker! Jag är inne på andra koppen kaffe, jag har till och med kläder på kroppen. Nyheterna är lästa och jag är pigg. Men som sagt, jag antar att det finns en kombination, en bokstavskombination, som gör att jag beter mig så här på en ledig dag.


Kommentarer
Postat av: Sanna

tänkte du vakna tidigt i morgon oxå??....i så fall hojta till så kan jag komma förbi med en blå Ikea säck med stryck tvätt...;-)



Kramen....

2008-11-01 @ 10:30:10
URL: http://sannado.blogg.se/
Postat av: Den pigge

Absolut baby... för dig gör jag allt så kom hit du bara!

2008-11-01 @ 11:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0