Tror ni inte det hände igen...

Nu är jag bara trött, förbaskad och ledsen. Mina små änglar var hos sin pappa i helgen och vad tror ni händer, jo en repris på föregående helger.

Pappas minsta dotter var hemma hos grannarna, de med så många djur, och väl hemma igen blev Linda dålig i sin astma IGEN. Sonalyckan, Marcus, sa till det allergen-bärande barnet att byta kläder. Men det var, enligt det allergen-bärande barnets mamma dumt sagt av Marcus. Det räckte ju med att Linda tog sin medicin, varför hoppa på det allergen-bärande barnet!


Nu är det ju så här att det som blir förstört i min dotters lungor inte kan repareras, inte ens med medicin. Hennes hemmiljö måste vara fri från sådant som hon reagerar på och det trodde jag var självklart, även i pappans hem. Men tyvärr är det inte så och därför får jag nu handla därefter. Tyvärr!


Kommentarer
Postat av: Regina

Det var juh inte så bra:( Hoppas det löser sig

2008-11-03 @ 10:52:26
URL: http://reginakm.blogg.se/
Postat av: Jag själv

Tack... det hoppas jag också!

2008-11-05 @ 19:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0