Bara för att jag kan

Även om jag saknar min bättre hälft så måste jag säga att jag ser fram mot en helg alldeles för mig själv! Jag ska bara göra saker jag tycker om, ta hand om mig och mitt hem, men bara så mycket som jag har lust med.
Jag ska dricka rödvin och äta ostbågar till middag idag bara för att jag kan. Jag kanske somnar i soffan till slut men vad gör det? Jag ska göra det bara för att jag kan.
Jag ska jäsa i soffan och sitta BH-lös i en sliten t-shirt. Bara för att jag kan!

Jag kan också lägga ut Sannas favvobild, bara för att jag kan och är snäll!

Kommentarer
Postat av: Sanna

You looking HOT!!!!...babe!!....

2008-11-01 @ 10:31:09
URL: http://sannado.blogg.se/
Postat av: Hattifnatten

Best in show faktiskt!! :)

2008-11-01 @ 11:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0