Planeringsdag och mys

Idag är det planeringsdag, åtminstone på eftermiddagen. Innan det är det "riktigt jobb" som står på agendan.
Efter planeringsdagen blir det middag på lokal och ja, jag ska unna mig den och ja, jag ska njuta. Vill ni veta av vad?
Jo, till förrrätt, gratinerad Chevréost med bakade tomater,basilika och skottsallad.
Sen blir det, smörstekt röding med rödvinssky, tryffelkokt blomkålspuré och en kräftsallad. Som avslutning bjuds det på, vit chokladmoussetårta med bärkompott och romkaramell.
Avis?? Det skulle jag vara!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Glöm inte alkoholen...den tar ju bort kalorierna...he he

2008-10-01 @ 11:32:31
Postat av: maken

Du...hon glömde inte den :)

2008-10-02 @ 12:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0