Förväntningar..

Jag VET att jag sagt att detta inte ska bli en viktblogg men eftersom jag strävar efter att gå ner lite i vikt så hör det till min vardag och det är just vardagen jag skriver mest om. Så därför så....
Kan tillägga att jag tidigare gått ner 23 kilo men gick upp några av dem när jag slutade röka och fick knas i sköldkörteln. Men nu har jag hittat tillbaka till livet då jag går ner igen och lusten till motion har vaknat. För naturligtvis försvann den för ett tag när jag gick upp trots bra kost och träning. Men, som sagt, nu går det nedåt för Karlström igen.

I morgon är det dags för veckovägningen och jag har inte stora förhoppningar på den. Dels har jag gjort ett par avsteg när barnen bjöd på middag i veckan men det är inget jag ångrar för en sekund. Jag skulle aldrig kunna dissa mina barns matlagning bara för att jag vill ner i vikt, aldrig.
Dels så är ju den där förbannade kvinnoveckan här och då går jag alltid upp lite. Men veckan efter det så.... ;)

Kommentarer
Postat av: Sanna

det räckte till ett glas till....från gårdagens pava..så jag har druckit upp det nu....Tänkte att det är ju bäst man syndar på en söndag...så man har det gjort innan den nya veckan träder i kraft så att säga....eller???

2008-09-21 @ 16:09:32
URL: http://sannado.blogg.se/
Postat av: Rådgivaren

Du har helt rätt. Veckan börjar alltid på en måndag och dessutom, slattar räknas inte som alkohol och är därmed ingen synd!

2008-09-21 @ 17:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0