Valborg

Då var dagen här, dagen som de flesta tonårsföräldrar inte ser fram mot med allt för stor förtjusning.

Det är dagen idag då måna har sin fylledebyt även andra, kanske ofrivilliga, debuter kan äga rum.

För egen del känner jag mig rätt lugn. Båda barnen är tillsammans med kamrater och ja, jag kommer att ha kontakt med båda barnen under dagen och kvällen.

Jag själv hoppar över champagnefrukost, forsränning och sillunch och jobbar i stället till tolv. Men sen trippar även jag ner på stan, samlar ihop skocken för lunch och kontroll och sen vimlar vi vidare.

Kvällen avslutas, i vanlig ordning, hemma där vi grillar och har det gott.


Trevlig valborg till er alla. Kom ihåg, varannan vatten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0