Det är bara att bita ihop och vara glad

Dagen idag började inget bra alls i det Karlströmska hemmet. Visst, jag ska vara glad över att jag vaknade i tid, att jag var pigg och att kaffet smakade gott.

Men att få hallon och yoghurt utkletat över hela köksgolvet är ingen bra start alls.

Jag skulle ta skålen från bänken till bordet och vips låg hela skiten på golvet och naturligtvis höll inte skålen!

Nåja, jag kan vara glad över att det fanns mer av både yoghurt och färska hallon, jag kan vara glad över att ha ett nyskurat köksgolv när jag kommer hem och jag kan vara glad över att jag klarade av att cykla till jobbet utan missöden. För har det börjat jävlas så ska det gärna fortsätta hela dagen, eller hur!?


Kommentarer
Postat av: Sanna

Missöden händer så lätt...sa flickan som badade i kaffe.

2009-08-20 @ 12:51:34
URL: http://sannado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0