Ont, ont, och ont...

I går kväll kom min älskade dotter hem, haltandes. Hon och Ellipelli hade kört omkull med moppen men tack och lov gick det bra trots allt.

Det gör ont i mammahjärtat när barnen gör sig illa och som många andra mammor tänker jag på vad som skulle kunna hända. Det är ett jäkla otyg jag har för mig och den enda som lider av det själv är jag. För jag är inte så korkad att jag isolerar barnen bara för saker och ting kan hända.

Men som sagt, igår hände det och hon kom hem både svullen och blodig. Det var ingen vacker syn men hon är tuff. Hon bet ihop, tvättade såren och lade foten i högläge. DET är mammas flicka det! <3

Men som sagt, jag undrar lite stilla vem av oss som hade mest ont?





Kommentarer
Postat av: ellinor

SV: jag mår bra efter vurpan, ett blåmärke på armen bara

2009-08-21 @ 08:33:40
URL: http://ewlliii.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag mår bara liiiite bra. Eller min fot mår liite bra. Den gör ont :(

Men vet du? Tur att vi hade hjälmar iaf!! :D

2009-08-22 @ 14:14:32
URL: http://llndas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0