Så ovant

Tänk att just jag var på lokal igår, det var inte igår men jag hade precis lika kul som om jag inte gjort annat den senaste tiden!
Sus kom till mig och eftersom vi inte setts på runt åtta år blev det en hel del prata mellan tuggor och klunkar. Fortsatte pladdra en massa på bussen ner till Uppsalas alla gator och torg.
In på Katalin och där var det fart. Ett par öl, bra musik och många goa vänner gjorde kvällen så där mysig som jag ville.
Tack Sus och andra vänner, tack SEB och tack Bockatillos....



Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha, snygg bild mamma... XD<3

2009-08-22 @ 14:15:58
URL: http://llndas.blogg.se/
Postat av: Mum

Den är mer schnygg!!

2009-08-22 @ 14:19:44
Postat av: LaMari

Hallå tjejen! Det var längesen jag var inte till dig och nu gjorde jag det och såg att du varit ut och gjort stan osäker. Jag var till Plock i onsdags och det var jättetrevligt. Annars är det sämre med att gå ut nu för tiden. Man börjar ju bli gammal... Nädå, jag ska nog orka med många år till bara jag får vara frisk. Jag ska leva gott resten av livet hade jag tänkt! Kram

2009-08-25 @ 20:40:03
URL: http://lamarisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0