Så tröttsamt

Jag blir så trött, både på mig själv och andra.
Idag har jag tvättid i tvättstugan klockan 13.00 men en tankevurpa gjorde att jag gick ut med tvätten till 10 i stället, passet innan.
Jag matade maskinen och gick därifrån. När jag, en timme senare, skulle hämta min tvätt såg jag att det satt en sur lapp på dörren. "Tvättid får övertas av annan 30 minuter in i tvättpasset!!"  Sen hade människan som skrivit lappen låst dörren in till tvättstugan med sin "plupp"
Då fattade till och med jag att jag tagit fel pass... och sånt har väl hänt förr?!
Problemet är ju nu att människan som låst dörren har förmodligen bara kastat ut min tvätt ur maskinen och nu ligger den där och droppar, full med tvättmedel och inget kan jag göra åt det!
Jag blir så trött, så jäkla trött, både på mig själv och andra.






Kommentarer
Postat av: Sanna

Din lilla tvättstugstids tjyv!!!

2009-08-08 @ 12:44:11
URL: http://sannado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0