Semester

Den här helgen har bara rusat förbi och det känns inte som om jag har gjort något annat än lagat mat, diskat och tvättat. Men det är ett kärt besvär när man har hela huset med ungar. Barnens kusiner har varit här och det har varit hoppsan värre.
Nu är det lugnt hemma igen och nu packar vi inför vår minisemester som börjar i morgon. Vi har ordnat stuga i Dalarna och ska bara slappa, bada och må bra tillsammans jag och barnen.
Det enda som fattas mig är maken men han fattas mycket! Men nu är det som det är och vi får väl ta igen det när han snart är hemma igen.
Nu ska jag, åter igen, se om jag har fått med mig allt!




Kommentarer
Postat av: Daniel

Så härligt! I dalarna kommer ni att få det så bra såå - det har jag bestämt!

2009-08-05 @ 23:58:18
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0