Sista semesterdagen

Så, då är den snart över. Det är bara några timmar kvar på min semester och jag räknar ner. Det känns lite vemodigt må jag säga. Det är inte det att jag inte trivs på jobbet för det gör jag, mycket. Men jag trivs ju hemma också, trivs med mitt eget sällskap, trivs med att vara mamma, husmor och hemmakvinna.

Dagen idag, den sista semesterdagen, är jag dock nöjd med. Jag har hunnit med att fixa hemmet så jag slipper det efter jobbet. Jag har handlat hem för veckan, jag har gjort matlådor och även fixat middagen i morgon.

Den senare är jag mycket nöjd med. Kantarellasagne serveras till middag i morgon. Jag tänkte som så att lasagne är gott, kantareller är också gott och därför borde det bli svingott att förena de tu. Eller hur?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0