Trött och ledbruten

Oj, så trött jag blev igår efter min urladdning. För urladdning var precis vad det var och jag var både bedövad och trött efteråt men jag behövde urladdningen mer än något annat.
Men först, tack alla ni på FB för era fina, kärleksfulla, kloka och rara kommentarer. Det värmer mer än ni kan ana och även fast jag grät för varje nytt inlägg så gjorde det gott.
Idag känner jag mig rätt ledbruten på något sätt, ledbruten men rätt lättad över att jag vågat visa er vem jag är och hur jag mår just nu.
Det kändes också lite nervöst att gå till jobbet idag eftersom det är nu fler kollegor som läst mitt inlägg men jag behövde inte vara orolig. Det första jag fick göra var att krypa in i en stor och varm famn och bli omkramad. Det kändes skönt.
Idag har jag bestämt mig för att ringa en kurator. Det är inget jag ser fram mot och skulle helst av allt vilja slippa men jag SKA ringa, jag behöver det.

Tack igen alla, ni värmer mig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Linslus, stiger i kändisvärlden...jo ja tackar nyheterna och allt. Läste dina tidigare inlägg. Mig skrämmer man inte så lätt finn 24-7 om du vill. Och du va rädd om dig.

2009-09-02 @ 21:25:02
Postat av: Mie, numera ABC-kändis

Tack, det var snällt av dig.. men då måste jag ju veta vem du är också! ☺

2009-09-02 @ 21:56:15
Postat av: Lisbet

Det är ju bara jag..

2009-09-03 @ 22:13:30
Postat av: Anonym

Det var inte så bara Lisbet, inte bara alls!! ☺

2009-09-04 @ 13:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0