Vi är tillbaka

Borta bra men hemma bäst, så är det.
Vi har haft det underbart på vår lilla minisemester i Rättvik och det är enbart Daniels förtjänst. Han hade bestämt att vi skulle få det bra och det fick vi.
Jag har inte gjort mycket mer än det man ska göra under en semester, solat, badat, slappat och druckit rosé. Barnen har gjort ungefär detsamma fast där har det blivit mer cola än rosé.
Nu ska jag fortsätta njuta av min semester ett tag till och inget eller ingen ska få förstöra den njutningen, det har JAG bestämt!



En eftermiddag blev det lite molnigt, det var skönt för då kunde jag sitta på altanen och sippa rosé.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej raring...kul att du är hemma igen. Uppsala har saknat dig!!!

2009-08-07 @ 13:57:14
URL: http://sannado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0