Dagens I-landsproblem 1 & 2

I-landsproblem 1
Det är inte lätt att jobba på att bli fit i allmänhet och i synnerhet inte när man som jag springer på restauranger var och varannan dag.
I måndags var jag på Peppar peppar och åt en god trerätters. Nej, den var INTE anpassad till MiesToppform2009. Men jag lovar, gott var det.
Idag är det dags igen. Idag blir det middag på Hotell Hörnan och jag har inte en aning om vad som kommer att bjudas. Jag kan dock anta att det inte heller är något som är anpassat till MiesToppform2009.

I-landsproblem 2
Igår shoppade jag ett par snygga stövlar och idag har jag dem på mig. Men det är ju ingen som ser dem, ingen som kan beundra dem eftersom jag har långbyxor på mig.

Fjuttiga problem för dig kanske, men ack så stora för mig! ☺


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0