Fy fasen vilken natt

I natt var jag med om något riktigt läskigt. Kvällens julfest var suverän på alla sätt och vis. Vi åt gott, drack gott, dansade och hade det kul. Var hemma vid tolvsnåret tror jag och lade mig rätt snart efter det och somnade som en gris.
Sen vaknade jag vi fyratiden och kände hur hela min kropp skakade och krampade på en och samma gång på något sätt. Till slut blev skakningarna och krampandet så svåra att jag inte ens kunde andas. Jäklar så rädd och liten jag kände mig.
Tack och lov gick det över men efter det kunde jag inte sova igen. Så idag är jag rätt mör och förmodligen blir det en tidig kväll.





Kommentarer
Postat av: Anonym

det låter som om du skulle ha druckit Red Bull...

2009-12-04 @ 12:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0