Härliga 2010, jag välkomnar dig

I år lovar jag att ta hand om hela mig själv på bästa sätt. Mina barn ska få den mamma de förtjänar och bara det bästa är gott nog åt dem.
Jag tänker följa mitt hjärta och min magkänsla, lita på det jag känner.
Jag tänker återta mitt hem och göra det till mitt, göra gamla minnen till mina, gå de stigar jag gått tidigare och göra dem till mina.
Jag tänker njuta av livet och det livet erbjuder mig.
Från och med nu ska jag leva mitt liv på mina villkor, tänka, känna och säga det som är mitt, det jag står för.
INGEN ska tvinga på mig några känslor eller tankar som inte är mina. Jag tar ansvar för mitt och låter andra ta ansvar för sitt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0