Skit ut, fräscht in

Idag har jag bestämt mig för att slänga ut det gamla och få in lite nytt och fräscht. Något nytt som jag vill ha, jag tycker om och som jag är värd!
Därför börjar jag dagen idag på IKEA för att köpa lite nytt och snyggt till köket. Jag har några idéer men har inte bestämt mig än, det gör jag på plats.
När jag är färdigshoppad på IKEA blir det säkert en och annan affär till.

Nu kör jag så det ryker. Bara för att jag tycker om det, bara för att jag vill och bara för att jag är värd det. Jag är värd det bästa och vem, mer än jag, kan ge mig det?
Nu väntar stora och underbara händelser i mitt liv och jag gillar det!


Kommentarer
Postat av: HE

Braaig har du alltid varit så fortsätt med din utsvävningar och synda mer



Den gulsvarta faran

2009-12-28 @ 11:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0