Det räcker inte alltid med en gång

Efter att jag gjort mig tjusig, som bara jag kan bli, knallade jag iväg till centrum för att shoppa och hämta ut min ros. Jag shoppade efter listan så som en duktig hushållerska och passade på att slänga in ett par rader lotto. Sen gick jag hem!
Jag hann ända hem innan jag kom på att jag glömt bort att hämta ut min ros så det var bara att knalla tillbaka igen..
På blomsteraffären fick jag höra att jag var den första och den enda som blivit rosad och bara för att det var just jag som blivit det fick jag en ros som var lite dyrare än den jag egentligen skulle ha fått.  Passande nog så fick jag en Passion!
Så idag har jag fått en vacker ros, fått andra att bli både glada och rörda och fått njuta av det fina vädret ute, två gånger! Vilken bra dag det blev...


Kommentarer
Postat av: Daniel

En mäktig ros du fick

Njut å var rosennöjd!

2009-02-14 @ 18:56:21
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: HE

Trots Brynäsare du är, så är du värd en massa rosor

och skynda hem från det ställe du nu befinner dig på



AIK4ever

2009-02-16 @ 13:28:12
Postat av: Sanna

gumsi gums.....lycka till idag....!!,Håller tummarna att du kommer hem i morgon....





Kramen Sanna

2009-02-19 @ 08:36:08
URL: http://sannado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0