GRATTIS Mie, det lilla livet

Idag är det tre veckor sedan jag tog mitt sista bloss. Jag ska erkänna att jag har saknat det ibland fast det jag saknat är beteendet och inte själva röksmaken. Ja, ni kanske fattar, för själv gör jag knappast det.
Jag passar mycket bättre att vara en ickerökare, dels är jag ingen loooooser och dels är det oglamouröst att röka. Man stinker, blir askgrå i huden, rynkig och ful. DET passar inte mig, eller hur?!

Nä, jag är en glammig kvinna som inte gör mycket annat än att sprider skönhet runt omkring mig och som sagt, då kan man inte gå omkring och stinka.

Så åter igen, grattis till mig!


Kommentarer
Postat av: sanna

Du e såååå duktig......

2009-01-28 @ 22:11:52
URL: http://sannado.blogg.se/
Postat av: Angelica

Åh inte bara jag som slutar röka.. :)

Jag har inte tagit ett bloss på över en månad nu. När Kim föddes så slutade jag..

Dock så rökade jag hela tiden när jag var gravid min ambition var att lägga ev men sen så dog mamma och då rökade jag ännu mer. Men nu hoppas jag verkligen att jag har tagit mitt sista bloss.



Hoppas innerligt att du klarar det också. Det är som du säger inte själva röksmaken utan beteendet..

Jo visst finns de döda med oss..

2009-01-31 @ 15:44:15
URL: http://guldkragens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0