Mie´s toppform 2009

Idag ska jag spika mitt fortsatta levende, precis som jag har lovat mig själv och andra tidigare. Idag är det sista lediga dagen för barnen och själv börjar jag jobba på måndag så jag har hela två dagar för mig själv. Då är det planering och rörelse jag kommer att ägna mig åt. Planerig mot "Mie´s toppform 2009" och rörelse för att komma till just toppform. Är ni med på resan?

Idag tänker jag dock ägna mig åt att vara en god hushållerska. Handla, tvätta sängkläder, damma, dammsuga, skura och bädda rent. Eftersom julens alla levande ljus har satt spår på mina fönster tror jag även att jag tar och tvättar fönster idag, insidan alltså. Vad säger ni om det?!

Kommentarer
Postat av: Fredrik *Frisören

precis we love it =O)

2009-01-07 @ 11:41:31
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: Fredrik *Frisören

haha nej det gör jag säkert inte.. men jag är ingen frukost människa!

2009-01-07 @ 11:42:55
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: sanna

men va duktig du ska vara idag då....hela dagen...S..

själv har jag sån otur att jag e tvungen att va hemma idag för Nannyn är sjuk...hmm..undrar om man ska passa på att kurera sig själv lite...när man endå är hemma....typ...

2009-01-07 @ 11:52:19
URL: http://sannado.blogg.se/
Postat av: Rådgivar´n

Fredrik... det går att lära om, enbart vilja krävs! ;)

Sannavännen, kurera dig och va lite duktig du också. Jag blir så ensam i min duktighet annars! :)

2009-01-07 @ 12:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0