Vad jag behöver....

Jag känner att jag behöver någon som kommer och tar hand om mig ett tag. Jag börjar känna mig förkyld och då blir jag en liten Mie, en väldigt liten Mie.

Jag behöver också någon som kommer hem till mig och rensar mina avlopp för där börjar det bli fullt av äcklig klägga.

Jag behöver någon som åker och storhandlar åt mig och ställer in allt i skåp och lådor. Självklart behöver denne även betala för varorna också, fattas bara annat.

Blir jag sjukare än jag är nu behöver jag någon som gör mina uppgifter på jobbet.

Till sist behöver jag någon som ordnar ett par härliga semesterveckor på något varmt ställe för mig och familjen.

Mer än så tror jag inte att jag behöver just nu så det ska väl inte vara så svårt att hitta någon som passar?!


Kommentarer
Postat av: sanna

Om jag blundar.....så kan jag höra vågorna....jag kan se mig själv ligga där i en guldfärgad bikini...hot like hell..!!!..och jag lovar....DET GÖR INTE ONT NÅGONSTANS!!!

2009-01-19 @ 12:32:11
URL: http://sannado.blogg.se/
Postat av: sanna

oops... sorry....tillbaks till verkligheten....krya på dig nu!!......

2009-01-19 @ 12:32:51
URL: http://sannado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0