Mina älskade barn är hemma men mitt ♥ blöder

Tack din f*n för att du, åter igen gjorde mina barn illa. Så illa att det inte längre fungerade för dem att vara hemma hos sin andre vårdnadshavare. Tack för att du visade ditt rätta jag, igen!
Tack du andre vårdnadshavare för att du stod upp för dina barn och visade dem att du verkligen bryr och älskar dem, igen!
Vi alla tackar så mycket för att barnen nu slipper åka fram och tillbaka till helveteshuset något mer, tack för att vi äntligen fick ett slut på eländet.

Men mest av allt tack, från djupet av mitt hjärta, till mina älskade föräldrar som åkte ut till helveteshuset i torsdagskväll och hämtade två rädda och olyckliga barn.

Kommentarer
Postat av: Emma

Örk. Jag har ju varit där. I ett helveteshus menar jag. Dina barn tackar dig för att du tog dom därifrån, bara så du vet. Hoppas saker och ting blir bra!!!!!

2009-07-18 @ 19:54:52
URL: http://lackert.webblogg.se/
Postat av: Maria

Hej Mie!



Det värker verkligen i mitt hjärta när jag läser detta inlägg. Jag önskar dig och din familj all lycka och hoppas att allting ordnar sig till det bästa.



Varma kramar

Maria

2009-07-19 @ 10:43:53
URL: http://princessjinx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0