Uteliv

Idag tog jag mig en cykeltur, det gäller ju att passa på när det inte regnar. Det var riktigt skönt ute och jag var rätt ensam på vägen och det var ingen nackdel precis utan bara skönt.

 Cyklandes längs med Vårdsätravägen mot Graneberg.


Jag cyklade runt i Sunnersta ett tag innan jag for vidare och handlade. Växlade in den enorma vinst jag lyckats skrapa fram, 125 riksdaler, cyklade vidare till Gipen och satte mig och tänkte på vad jag skulle köpa för de där millionerna jag nu skulle få...........

  Undra just hur långt en million räcker....


Så här mycket blev det i vinst idag..




Kommentarer
Postat av: carina

Ja du om man ändå hade den där miljonen:-)

Ha en skön lördagkväll.

Kram Carina

2009-07-25 @ 18:30:25
URL: http://ghoosthouse.blogspot.com
Postat av: Sanna

Plötsligt så händer det.........



Å då blir det rrrroligt!!!

2009-07-26 @ 17:59:48
URL: http://sannado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0