Jag överlevde.....

Tack ni som undrade, det känns fint! :)
Jag kom runt och jag är nöjd över mina 50 minuter rundan tog. Jag joggade en del, absolut inte mycket men som sagt, en del. Det kommer säkert att kännas i min kropp i morgon, men det är då det. Jag är säker på att HE ställer upp och bär runt mig på jobbet, eller hur?? Om inte annat så har jag ju hjul på min kontorsstol och korridorerna är breda!
Linda och Frida kom runt på 40 minuter och det är jag nästan ännu mer stolt över. Ni är jätteduktiga tjejer!
Vill det sig, så tar jag kanske blodomloppet på onsdag också!

Kommentarer
Postat av: HE

Jag såg dig på TV (se TV4 alla som har missat vår

vältränade arbetskamrat).

TV stjärna, jag är imponerad över stilen löpsteget och hållningen

En ny Klüft?? Dock med tanke på skaderisken så blir du icke buren på jobbet men dock beundrad.

SAIK kommer snart att höra av sig.......



Den värvande gulsvarta faran

2009-06-02 @ 19:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0