Jobbardag igen...

Så sitter jag åter här på kontoret och längtar ut. Jag tycker nog att det är lite orättvist att det ska vara så bra väder nu när jag jobbar, avis men inte missunnsam, lovar!

Jag kan bara sitta här och hoppas att det håller i sig även till helgen för då är JAG ledig!

Ikväll blir det lite vardagsglamour med en f.d. kollega till mig. Vi ska sitta på Carl Philip och ta lite gott vin och kanske äta en bit också. I så fall blir det någon av deras goda sallader..


Det är inte bara gott, Mie´s ToppForm 2009 pågår ju för fullt...


Tjing!


Kommentarer
Postat av: Jen

Hej ja vi får hoppas att solen stannar till helgen, kram kram

2009-06-23 @ 22:19:52
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0