God söndag

Vad jag tycker om söndagmornar. Jag vaknar rätt tidigt, tar en kopp kaffe i sängen och läser lite. Men nu är det dags för mig att göra mig söndagsvacker för snart är det dags att åka ner på stan och shoppa lite smått och gott, tjejgrejer med andra ord.
Idag firar jag föresten 60 dagar utan cigg och det är både skönt och befriande att vara utan. Skönt att slippa kolla att man alltid har ciggen med sig när man ska ut. Skönt att slippa kontrollera att man har tillräckligt många i paketet innan man lägger sig för natten för det var verkligen för jävligt om det inte fanns morgoncigg, gärna tre stycken.
Som Sanna säger, jag är ingen looooooooooser, jag är rökfri!


Kommentarer
Postat av: Lotta

GRATTIS till 60 dagsjubeleumet!

2009-03-08 @ 23:27:34
Postat av: Jag själv..

Tack!! Jag är så stolt!!

2009-03-09 @ 08:57:18
Postat av: Sanna

You are not a loooooosssssssssssssssssser

2009-03-09 @ 10:52:34
URL: http://sannado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0