Marken i Sala

Igår var jag på marken i Sala. Jo, man säger inte marknad utan marken där... så har man alltid gjort och så kommer man alltid att göra, jag å.
Det var en marken som alla andra och vi fick med oss det vi brukar få med oss hem. Gustavskorv och Lincals havrebollar. Den här gången kom jag hem med en ny plånbok som jag får plats med alla dessa jä*la kort i, samt godis till barnen. Jodå, mamma får också smaka om hon vill.. men jag tror inte att jag vill, jag håller mig till Gustavskorven och havrebollarna jag!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Korv och bollar....??.. nu tar jag en påse på hövet och säger inget mer...Imorgon ska jag leta rätt på min..."allvarlig" sida.....I morgon är en annan dag!!

2009-03-01 @ 11:15:57
URL: http://sannado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0