Vuxenpoäng

Idag har jag plockat på mig en massa vuxenpoäng, nästan lika många som stegen jag borde ha tagit igår...
Jag vaknade så där tidigt som bara vuxna gör när de är lediga. Fixade kaffe, hämtade tidningen och kröp ner i sängen igen. Bara där fick jag en massa poäng.
Sen började jag att städa barnens rum, ja de är bortskämda, hann inte klart med det innan det var dags att ta dagens promenad. Träffade C med hund på Gipen och knallade runt Graneberg och hem till C som bjöd på lunch. Tack för den vänner, det var gott! Naturligtvis var det en sund lunch så det blev fler poäng där.
Skyndade hem och satte igång med att tvätta en massa lakan och bädda rent. Oj, vad jag har stått i idag, lördag och allt.
Eftersom jag är vit i helgen och mer än nyttig borde det tillsammans med allt fejande ge minst en halv millon poäng, minst!


Kommentarer
Postat av: HE

Min vän

Du får inga poäng bara för att du passerar Granberg nykter utan du får ta med dig massa bakefulle poäng ( bandy ångest)från mig när du passerade.

Den ödmjuka gulsvarta faran

2009-03-22 @ 17:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0