Tar det aldrig slut

Ibland tycker jag inte att jag gör annat än att rensar och kastar saker här hemma. Det är ett under att det finns saker och ting kvar. Igår kom jag på att det står en container ute på parkeringen, hehe. Den var inte ens halvfull och det tog jag som ett omen.

Så rensningen fortsatte och på något sätt ger den mig kraft. Jag rensar bort och kastar sånt som inte längre betyder något för mig eller min familj. Sånt vi inte längre behöver eller inte vill ha. Det känns så skönt att jag tror jag fortsätter idag också.


Kommentarer
Postat av: Maria

Släng inte!

Jag gjorde det tidigare (två gånger om året rensar jag skoningslöst hemma) tills jag upptäckte att man kan tjäna pengar på sitt "junk".

Jag fyllde lådor och åkte iväg till en loppmarknad. Och sådant som jag tyckte var skräp fick jag massor av pengar för! Kläder säljer som smör i solsken och jag ångrar bittert att jag tidigare gav bort allting.

Och för de pengarna man tjänar kan man ju alltid göra någonting roligt för! =)

2009-05-21 @ 09:51:48
URL: http://princessjinx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0