Ännu mer advent

Gårdagen blev precis så som första advent skall vara. Nja, nästan precis make och snö fattades!

Jag var hem till modern min och drack glögg och åt pepparkakor innan vi begav oss ner till stadens alla gator och torg. En shoppingtur hann vi också med men naturligtvis handlade jag inte åt mig själv utan till sonen. Han behövde nya serveringskläder för man måste ju vara snygg och proper när man serverar.
Senare så såg vi på fyrverkerierna tillsammans med bror med familj, föräldrar och egna barn, och tyvärr var väl vädret inte det bästa men det urtjusigt i alla fall.
Jag är barnsligt förtjust i fyrverkerier och njöt lika mycket i år som de andra åren jag varit och tittat.
Kvällen avslutades på restaurang där vi fick lite grekiskt i oss och det var inte helt fel!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0