Det började ju bra, not

Jag som har bestämt att inte låta mig nedslås känner mig rätt nedslagen i alla fall! Ironiskt va?

Middagen igår var hur trevlig som helst och vi åt och drack gott. Så långt var allt bra. Jag kom hem i god ordning och så långt var också allt bra.
Vakade vid fyratiden av att regnet slog mot fönstret och sedan dess har jag inte kunnat sova gott. Jag har drömt en massa tok, vaknat stup i kvarten och varit allmänt trött. For till jobbet i regn så inte blev jag piggare eller på bättre humör av det! Nä, det blir till att kämpa hårt idag för att inte låta mig nedslås!

Dagens tre bästa; Jag är frisk, jag ska på infoträff på Womens Wellness och det är fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0