urk

Natten i natt var inget vidare. Jag vaknade vid tvåtiden och kände mig konstig, mycket konstig. Inte undra på, straxt efter befann jag mig i badrummet och där blev hängande över toastolen en halvtimme. Det finns inte mycket som är värre än att må illa, jag avskyr det. Jag känner mig ensam, ledsen, liten och mycket ömklig.
Värre är det naturligtvis när jag verkligen ÄR ensam. Det fanns ingen som kom och frågade hur jag mådde, ingen som tog hand om mig efteråt. Ingen som brydde sig över huvud taget.
Än värre är det trots allt att jag fortfarande är lika ensam och o-brydd!


Kommentarer
Postat av: Maritha

Det är inte kul att må illa.Hoppas du inte känner dig ensam så länge för du är ju inte det egentligen. Du har ju din familj och dina vänner. Krya på dig och sköt om dig. Jag ska tänka på dig.Ha de så länge

2009-11-21 @ 13:27:56
Postat av: Sanna

Lilla stumpan, hoppas att du mår bättre nu..



Kram

2009-11-21 @ 14:05:23
URL: http://sannado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0