2004-10-16

På dagen fem år sedan hände något stort. Jag och maken tog med familj och vänner till Grythyttans gästgiveri och gifte oss.
Det var en dag fylld av kärlek, godhet och godsaker på alla sätt och vis.
Det känns som om det var länge sedan samtidigt som det känns som om det var igår. Konstigt!

Så idag firar alltså jag och maken femårig äktenskaplig samvaro eller åtminstone femårig bröllopsdag. Samvaron är det ju lite si och så med just nu.
Så även idag, vi får fira på var sitt håll med cirka hundra mil mellan oss. Det är trist i vanliga fall och än mer trist en dag som denna.

 Hur som helst, tack för våra första fem äktenskapliga år Maken min, jag ser fram mot många, många fler.


Kommentarer
Postat av: Mats

Ja det var en vacker dag... följd av många, många vackra dagar efter det. Tack själv, käraste hustru.

2009-10-16 @ 15:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0