Grisig information

Igår när jag skulle skära upp bacon till middagen så läste jag för första gången vad som faktiskt står på paketet. Tidigare har jag bara öppnat och gjort det jag bestämt mig för att göra.
På baconpaketet finns för det första en bild på stekta baconskivor och några krispiga salladsblad. Högst upp i högra hörnen av bilden står, ”Bilden visar ett serveringsförslag”!!
Gudars så bra att de talar om det för tänk om det finns folk som tror att man MÅSTE göra som på paketet!!

Tro mig, till och med min mormor som slaktade grisar och gjorde sitt eget bacon skulle förstå att det bara var ett förslag!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Äsch då.. jag som hela tiden har trott att det var sallad i baconpaketet...hur nyttig är jag dååå??

2009-10-31 @ 12:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0