T.G.I.F

Åter igen är det fredag! Jag ska inte tjata om hur fort veckorna går, det vet ju alla att de gör!
Nä, jag ska bara njuta av att det är fredag genom att äta lite gott när jag kommer hem. Jag ska ta ett par glas vin och kanske även njuta en Mackmyra.
Jo maken, jag vet att den när din. Men du befinner dig 100 mil härifrån, hehe.
Fredagen blir nog inte roligare än så, men det räcker en dag som denna. I morgon är en ny dag jag kan göra vad jag vill på och jag tror att jag vill plocka svamp! Men det är i morgon det och idag är det idag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

mackmyra är en kraftigt överskattad whiskey...lite grand som "kjejsarens nya kläder"...

2009-10-23 @ 07:10:46
Postat av: Anonym

Inte ett dugg överskattad om man som jag, tycker om den! :)

2009-10-23 @ 08:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0