Piggare och piggare

Nu tror jag bestämt att mina Levaxintabletter börjar kicka in för jag känner mig piggare och jag tycker jag orkar mer än tidigare.
Det känns fortfarande lite overkligt att det fanns en somatisk grund för mitt mående, overkligt men otroligt skönt. Saker och ting blir ju så mycket lättare då!
Som sagt, jag känner mig piggare och sitter inte och gäspar hela dagarna på jobbet. I helgen har jag, till och med kunnat hålla mig vaken hela dagarna och det är stort!
Min cykeltur till jobbet gick snabbare än den gjort hittills. Så ja, jag är superglad över att det går åt rätt håll.
Skulle det enbart bero på någon slags placeboeffekt så må det vara hänt.

Jag mår bra, det är huvudsaken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0