Vilket liv

Vilket liv hon har skapat, fru Anka. Jag tycker det är riktigt kul att följa henne och hennes uttalande. Men något som jag blev lite paff över är hennes ålder. Blott 38 år är kvinnan och jag trodde att hon, liksom Skipper, var en väl bevarad kvinna på snart 50! :)

Fru Anka säger att
Jag är medveten om att jag provocerar, men det är det som är roligt. Det handlar om underhållning.
Aha, menar hon att hon inte står för det hon säger?

Männen i USA drar in pengar och försörjer familjen, fruarna ska vara välvårdade, snygga och se till att mannen slipper tråkiga hemmasysslor, menar hon. Kvinnan är skyldig att se till att mannen är sexuellt tillfredsställd, annars får hon skylla sig själv om han är otrogen.
Det är väl inte bara i USA som det är så... det hade kunnat vara i Tomtebo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0