...

Nu har jag haft en härlig början på dagen tack vare en bra ljudbok och en underbar skogstur. Tanken var att jag skulle jogga runt men det fanns så mycket härligt att titta på så det blev power-walk i stället.
Som grädde på moset hittade jag två stycken checkpoints i skogen också, men jag säger inte vilka!  Men mer info kan ni få här på hittauts hemsida.

Nu bär det iväg för att inhandla en ny grilltändare, det är säsong för grillning nu och det gillar jag.
Med tanke på att Sanna hämtade hem en storvinst åt oss på travet blir det kanske mer shopping! Tack Sanna för veckans glamourchans!




Kommentarer
Postat av: Anette Malmgren

Vad duktig du är att komma ut och gå! Heja Mie!

2010-04-25 @ 13:35:46
URL: http://efter40.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0