Jogg och jobb

Även idag är jag härligt mör eftersom jag var ute och joggade igår. Mie´s toppform 2010 pågår alltså för fullt!

Idag jobbar jag bara halvdag, det är ju skärtorsdag och dagen då jag och mina vänner träffas i blåkulla. Jag ska bara vaxa kvasten först och sen drar jag.

Inte nog med det, idag slutar maken skolan. Det är skönt, skönt och nödvändigt. Han ska bara en praktikperiod kvar och sen ska vi börja leva på riktigt. Leva tillsammans i ett liv där båda har jobb, båda mår bra, båda trivs och älskar. Underbart!
Så grattis älskade, jag är stolt över att du tog dig igenom den här tiden!


Kommentarer
Postat av: Roger "Caroger" Östman

Hej Mie.

Om du inte kommer ihåg mig så är jag en gammal "vän" från GI-Metoden.

Ville bara kolla in på din blogg för att se hur du haft det sista halvåret?

Kom gärna im på GI-Metoden och lägg ett inlägg.

Ha det.../// Roger

2010-04-08 @ 11:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0