Beautiful blogger



Jag har fått en utan nominering till Beautiful blogger av Jonna.  

En härlig tjej jag ”träffade” på en viktsida.

 

Här kommer sju mer eller mindre intressanta saker om mig:

  1. Jag är allergisk mot pälsdjur men jag har alltid önskat att jag kunde ha hund, en stor en.
  2. Tycker om schlager, glitter och glamour men det vet nog alla.
  3. Mitt liv finns i min kalender, utan den vet jag inte vad jag ska göra.
  4. Tänker börja boxas, igen!
  5. Vill ha en cykelsemester, blir det inte så…
  6. …vill jag i stället vandra i fjällen och övernatta.
  7. Tror på tankens makt, den är enorm

Å nu ska jag ju nominera några personer och det är ju bara att lyda.
De nominerade är; Linda, Sanna, Maritha


Med utmärkelsen kommer följande förpliktelser:
1. Kopiera in Awardbilden för att visa att man fått den.
2. Tacka och länka till den som nominerade dig.
3. Nominera sju andra bloggare och länka till dem.
4. Berätta sju intressanta saker om dig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0