Mie´s toppform

En olycka kommer sällan ensam sägs det och det stämmer väl, så väl.
Eftersom det inte blir någon URF tänkte jag satsa på träningen i stället, både jogg och gym. Men se det går inte det heller för helvetes-jävla-kvinnoveckan kom igång med besked nu i morse. Jag blir galen på denna jäkla kropp som kör sitt eget race, precis tvärt emot min vilja.

Det är inget att göra åt utan jag får bara gilla läget så att säga. Jag tänker dock inte sitta och tjura hela dagen, nej nu är det slut på det. Nu ska här planeras, planeras stort.
Jag ska dels planera in mina gymtimmar och dels min joggning. Joggingen som jag helt och hållet tappat bort i skogen. Men med hjälp av marathon.se och joggingtipsen är jag snart ute i spåren igen.

Härliga tider, tränings tider!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0