Veckans första styrka

Idag började jag dagen med att åka och gymma. Nä, allra först fick jag kaffe på sängen som vanligt. Underbart!
Jag åt en lätt frukost innan jag åkte in till gymmet. Väl där körde jag på rätt hårt, precis så som jag vill ha det. Efter träningen stretchade jag, varvade ner och stoppade i mig en näve blandade nötter och torkad frukt. Sen var jag redo för dusch, påklädning och promenad till jobbet.
Nu känns det riktigt härligt i kroppen, jag känner mig pigg och vaken och redo för en ny dag.
Jag vet att jag har sagt det tidigare, men oj vad jag önskar att alla mornar var så här härliga. :)

Pepp till mig och pepp till dig. Må tisdagen bli en bra träningsdag oavsett vilken rörelse du ägnar dig åt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0