Dumt och pinsamt...

Jag hade planerat att konditionsträna torsdag denna vecka också. Men av någon otroligt dum anledning var jag helt dagvill och hade onsdag i kroppen idag. Därför började jag inte min dag på gymmet. Det var ju i morgon jag skulle göra det!
Jag blir så trött på mig själv för i morgon, fredag, har jag absolut inte tid att träna. Inte ens en liten sekund. Har jag tur så kommer jag ut på några minuters promenad på lunchen.
Men som rubriken säger, det är bara dumt och rent av pinsamt att bli dagvill och missa träningen nu när jag äntligen kan träna! Usch! Det får bli spöstraff i helgen!
Antingen det eller dubbel så mycket, hård och intensiv träning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0