Gott Nytt År

Summering blir det idag. För det är väl precis så man ska göra årets sista dag? Jag ser att fler summerar året som gått och planerar inför det nya och naturligtvis ska även jag göra det.
År 2010 är det år jag kom igång med träningen. Jag inte bara kom igång med den, jag upptäckte glädjen med att träna. Tyvärr har jag inte varit så frisk som jag hade önskat men det tar jag igen 2011 i stället, eller hur?!
Hösten har varit mer än jobbig och förkylningarna har avlöst varandra. Jag har dock förstått att det inte är något konstigt med det eftersom jag slutat röka. Jag trodde att jag skulle bli frisk av det men tydligen kan det bli precis tvärtom till en början. Men som sagt, mitt hopp står till att 2011 blir ett friskt år.
 
2010 var också det året Maken flyttade hem igen efter att ha pluggat på annan ort i dryga året. Det var härligt men också besvärligt. Jag och barnen hade inrättat vårt liv på annat sätt då vi bara var tre hemma. Men det var ett kärt besvär så det har gått det också.
Dessutom har familjen utökats med två till. Nej, jag har inte fått fler barn men däremot har jag fått en svärdotter och en svärson som det så vackert kallas. Goa människor som jag hoppas vill tillhöra familjen ett bra tag till.
 
Jag tänker planera för det jag rår över när det gäller nästa år. Träning, kost, livsstil osv tänker jag planera in så det blir till det bästa. Andra saker, oplanerade saker, får jag helt enkelt se till att jag hanterar på bästa sätt. Se till att jag är rustad och stark inför det. Det är min skyldighet inför mig själv och familjen.
Hur som helst så vet jag att året kommer att bli bra för det ska jag se till!

Kommentarer
Postat av: Maritha

GOTT NYTT ÅR Mie!

2010-12-31 @ 14:28:05
URL: http://marithalp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0