synd så synd...

För ett par veckor sedan var jag i Uppsalas nyaste second hand-affär, Helping hand. Den såg ut som vilken second hand som helst förutom att de hade lite läckrare saker. Jag hittade bl.a. en halsduk från D & G som var ursnygg och en liten väska som fick följa med mig hem. Jag var supernöjd med väskan och den har fått vara mitt sällis på två tillställningar redan.
Det är dock en sak som irriterar mig något för jäkligt och det är att jag måste ha varit blind när jag var i affären. Antingen det eller också så fanns det inte något som tydde på att Helping hand drivs av Livets Ord!
Hade jag vetat det så hade jag inte ens gått in i affären.
Visserligen går pengarna till välgörenhet, men så länge det är Livets Ord som admar det hela så skiter jag fullständigt i det. Jag vill inte ha ett dugg med dem att göra... välgörenhet kan jag stötta utan att blanda in dem!
Så för mig är det färdigshoppat i den affären, det lovar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0