Lördagsväder och mys

Idag är det lördag och om jag får bestämma ska det vara finfint väder på just lördagar. Helst söndagar också men främst lördagar.

Jag hade planerat att vara ute mycket, få en del gjort här hemma och lördagsmysa med dottern. Men vädret idag, det gråa och trista vädret har gjort att jag inte har lust att vara ute, jag känner mig inte sugen på att få något gjort här hemma heller. Men lördagsmysa med dottern ska jag göra i alla fall. Där är jag inte väderberoende.

Sonen ska på fest i kväll och därför passar jag och dottern på att ha eget mys och naturligtvis blir det schlager!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Hoppas ni hade en supermysig schlagerkväll!!!

2010-02-15 @ 21:01:37
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0