Lugn av piggar

I söndags ringde min pappa mig för att tala om att mamma var på väg upp med en liten present till mig. Men han talade naturligtvis inte om vad det var, han ville bara tala om ATT.
Han har lika svårt att hålla sig som jag har när det är något kul på gång.

När mamma så kom hem till oss till slut så hade hon med sig en spikmatta.
Nu har jag hunnit ligga på den ett par gånger och jo, det är enormt avslappnande.
Till en början gör det enbart ont men det onda går snart över och i stället känner jag min puls i hela kroppen på något vis. Det är skönt och avslappnande och jag blir lugn som en filbunke.

Så alla ni som inte har en spikmatta, köp en!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Sååå avslappnande sååå!!!

2010-02-03 @ 15:06:56
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0