Värre och värst

Jag tyckte att första deltävlingen i årets melodifestival var rent bedrövlig. Tyvärr tror jag att den andra deltävlingen kommer att bli värre än så! Inte förens vid den tredje delen får jag mitt glitter och glamour i form av Alcazar! Sonen får titta på Elin Lanto då så han blir nog glad han också.
Men nu är det deltävling två som står på agendan i helgen och som sagt, förvänta er inga mirakel.
Startfältet är varken glittrig eller glammig så det får vi stå för själva.

På lördag tävlar

Andra generationen + Dogge. Mer behöver jag inte säga!

Andreas Johnson
är med och tack och lov skiter han i Carola den här gången.

Anna Maria Espinosa
. Det sägs att hon fick en hit för fem år sedan, men det har jag ingen aning om!

Erik Saade
, ytterligare ett nytt ansikte i melodifestivalen.

Hanna Lindblad
, show och musikalartist.

Kalle Moraeus & Orsa Spelmän
. Ja ni, mer knätofs än glamour!

Highlights & MiSt
, kommer till festivalen genom webbjokern. Förmodligen har de många vänner som röstade på dem.

Slutligen är Pauline med, Fick en rockbjörn för ”Årets svenska nykomling” 2003!


Som sagt, förra tävlingen var bedrövlig och inte ser det bättre ut den här gången.

Trist eftersom jag vill ha glitter och glamour!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0